.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز جشنواره مجسمه های شنی درمازندران

جشنواره مجسمه های شنی اعضای کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران در سواحل سیترای نوشهر آغاز بکار نمود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، این جشنواره که ویژه اعضای نوجوان است با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همکاری شورای شهر و شهرداری نوشهر در ساحل منطقه تفریحی توریستی سیترای نوشهر از صبح امروز در حال برگزاری است.

در این جشنواره که با محوریت کتاب در حال برگزاری است تعداد 23 گروه سه نفره که به همراه مربیان خود پس از گذراندن مراحل شهرستانی که پیش از این در 22 مرکز  برگزار شده بود اکنون به مرحله استانی و نهایی راه یافتند.

از میان کلیه شرکت‌کنندگان 87 نفر  جزو راه یافتگان به مرحله استانی و نهایی هستند که امروز در ساحل سیترای نوشهر با هم به رقابت می‌پردازند.

استقبال مردم بومی و گردشگران از این جشنواره بسیار قابل توجه است و این به نوعی سبب افزایش انگیزه بین شرکت‌کنندگان می‌شود.

یک گروه مجسمه‌ساز از استان همدان و شهرستان ملایر و نیز استان و شهر مقدس قم نیز به صورت خودجوش در این جشنواره حضور دارند و مشغول ساخت مجسمه‌های شنی هستند.

برپایی نمایشگاه‌های استانی با موضوع کتاب در کنار محل برگزاری نخستین جشنواره مجسمه‌های شنی و نیز ایستگاه رادیو ساحل از دیگر  بخش‌های این جشنواره است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.